Éri Sára - Karrierirány

Gondolatok munkáról, hivatásról

Gondolatok munkáról, hivatásról

MELYIK SZAKMA ILLIK HOZZÁD?

2019. október 11. - Éri Sára

szemelyiseg_erisaracoch.png

Évekkel ezelőtt útkeresésben voltam, mert nem tisztult ki teljesen, hogy mivel szeretnék hosszú távon foglalkozni.
Akkoriban minden eszközt bevetettem annak érdekében, hogy tisztábban lássam önmagam. Olvastam, előadásokra, képzésekre jártam, teszteket töltöttem. Az ezekből nyert információk nagy segítséget nyújtottak ahhoz, hogy komplettebb képet kapjak önmagamról, a személyiségemről, a motivációmról.

És ha már a teszteket említettem, szeretnék a figyelmetekbe ajánlani egyet.
Bizonyára sokan hallottatok a Myers-Briggs (MBTI) személyiségtesztről, ami a pályaorientációhoz, a személyiségünkhöz passzoló szakmákhoz is segítséget nyújhat!

Ha még nem töltötted volna ki, jó szívvel ajánlom az alábbi linken elérhető (a hosszabb, pontosabb tesztet érdemes kitölteni):

http://www.emiero.hu/

Ha van kedved, írd meg nekem, hogy Te melyik típus lettél!

Edzésre fel!

A bejegyzés trackback címe:

https://gondolatedzo.blog.hu/api/trackback/id/tr8615217020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása