Éri Sára - Karrierirány

Gondolatok munkáról, hivatásról

Gondolatok munkáról, hivatásról

ELSŐ NAP A MUNKAHELYEN

2019. október 29. - Éri Sára

 

ezust_tabla.jpg

Pár napja beszéltem telefonon egy korábbi vezetőmmel, akivel –azt hiszem mondhatom- baráti viszonyban maradtunk. Ennek én nagyon örülök, mert egy igen értékes embernek tartom és sokat tanultam tőle.
A vele való beszélgetést követően jutott újra eszembe az a történet, amit most szeretnék megosztani veletek is!

Kezdem onnan, amikor az utolsó körös interjúra mentem ehhez a céghez úgy 9 évvel ezelőtt. Amúgy ez pont a születésnapomra esett, amit nem is vettek észre az önéletrajzomon. Se torta, se koccintás.
Na jó, túloztam egy kicsit. :D Nem mintha tudtam volna bármit enni vagy inni a nagy izgalomtól.:D
Na de a választás rám esett, én kaptam meg a munkát és elérkezett az első munkanapom.

És itt jön a lényeg:
ahogy felsétáltam az első emeletre és megálltam az irodánk előtt, az ajtóra már ki volt ragasztva az ezüst színű tábla:

Éri Sára
beszerző-üzletkötő

Tudom, apróság, meg titkon mindenki imádja olvasni a saját nevét, de nekem ez valamiért beégett.
Benne volt a figyelmesség, a bizalom, a köszöntés. Ebben a kis apróságban.

Jól esett, na! :))

Nem vagyok az a gyűjtögetős típus, de ezt a táblát elraktam emlékbe!

Nektek is vannak első munkanapos vagy próbaidőszakos élményeitek, amik valami okból megmaradtak bennetek?

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gondolatedzo.blog.hu/api/trackback/id/tr1915270796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása